dimecres, 20 d’octubre del 2010

Sobre el que m'estic trobant...

La veritat és que el meu pràcticum m'ha sorprès més del que em pensava.
Faig les pràctiques a la meva escola i, per això pensava que no em trobaria moltes coses noves... M'agrada perquè m'estic adonant de que moltes vegades treballem a un col·lectiu molt unit, com és una escola, per``o realment no sabem res, o molt poc, el que fan els nostres companys. Estic descobrint tot.
Estic descobrint tot el treball que tenen i que no coneixia ... i jo que podria haver arribat a queixar-me de que rebia poc suport d'aquesta aula ... jeje ... Les pobres mestres estan desbordades! No sé si és el vostre cas, però em fa reflexionar sobre la quantitat de necessitats que presenten actualment els alumnes ... A P3 arriben molts alumnes atesos pel CDIAP i molts més que s'han de derivar els primers mesos ... és increïble! Per què? Quina pot ser la causa? És que potser ens mirem més als alumnes? la societat no els dóna el que necessiten? és la contaminació ambiental? o és que amb la integració ens trobem més en aules ordinàries a aquests alumnes que abans estaven en centres d'educació especial? ...

3 comentaris:

  1. Havia llegit sobre retallades al batxillerat, l'escola rural, les aules d'acollida, però no he sabut trobar res respecte d'escoles d'EE.
    He mirat aquesta web específica sobre el tema:
    http://tancaments.blogspot.com/2010/05/ccoo-alerta-duna-retallada-escoles.html

    ResponElimina
  2. Seguramente había formulado mal la cuestión. Me refería a que con la integración muchos de los alumnos que antes estaban en centros de educación especial ahora estaban en centros ordinarios.
    He cambiado unas frases en la entrada, espero que ahora quede más claro.
    Gracias!

    ResponElimina
  3. Manoli yo también trabajo como maestra y la verdad es que lo que cuentas es una realidad de hoy en día. Yo no tengo respuesta a muchas de las questiones que planteas, pero lo que sí sé es que esos alumnos estan ahí y hay que hacer el máximo por ellos. En mi escuela, el equipo psicopedagógico y las maestras de educación especial también van desbordadas de trabajo sintiéndose a veces mal por no poder atender a todas las peticiones que se les hacen en breve.

    ResponElimina