| FASE | OBJECTIUS |
1 | Posada en contacte amb l’aula d’educació especial. | · Establir contacte amb les mestres d’EE. · Conèixer el context, l’aula i els seus recursos. |
2 | Conèixer els casos tractats a infantil i cicle inicial. | · Conèixer les dades dels alumnes que assisteixen a l’aula d’EE. · Valorar els alumnes que es tractaran al pràcticum. · Determinar quina informació falta sobre els cassos. |
3 | Assistència a les reunions amb l’EAP. | · Conèixer la tasca del psicopedagog del centre. · Participar en el seguiment dels alumnes. · Establir conjuntament pautes d’actuació amb determinats alumnes. · Conèixer els passos a seguir des de la derivació d’aula d’un alumne fins que rep l’ajuda. |
4 | Valoracions competencials d’aquests alumnes. | · Valorar el nivell competencial dels alumnes. · Identificar les necessitats dels alumnes. · Analitzar el context, les relacions que s’estableixen en el grup. |
5 | Propostes educatives. | · Participació en l’elaboració i seguiment dels diversos tipus d’adaptacions, en col·laboració amb les mestres. · Elaborar material d’aprenentatge pels alumnes. · Plantejar activitats de cohesió dins del grup. · Fer un recull de recursos pels alumnes. |
6 | Valoració. | · Avaluar el pla. · Analitzar i treure conclusions. |
dijous, 21 d’octubre del 2010
FASES I OBJECTIUS DEL PROJECTE
Tot i que havia fet una petita introducció al meu pràcticum, la descripció, aqui teniu una miqueta més per a que us situeu. El pla d’actuació es concreta en 6 fases. Aquestes fases seran flexibles i es poden modificar, si és necessari durant la pràctica. També són fases que, tot i que tenen una continuïtat i potser s’ha de fer alguna cosa abans de començar la fase següent, a vegades són simultànies. Aquestes les presento acompanyades dels objectius corresponents.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada