dijous, 21 d’octubre del 2010

1a ENTRADA- Primers contactes

(Fase 1)

Les meves sessions del pràcticum van estar una mica mal encaminades ... En un primer moment el pràcticum tenia una orientació molt diferent. El que es pretenia fer era fer un treball de l'aula d'educació especial com un recurs pel centre. Veient que era una proposta una mica abstracte es va valorar amb tutora un canvi en el treball. Finalment vaig acceptar una proposta que no era la que havia pensat però que m'ha agradat molt. Ara m'adono que d'aquesta manera, estic més en contacte amb alumnes i veig tot el procés que se segueix des que es detecta una necessitat a l'aula fins que se li dóna una resposta adequada (passant per una derivació aula EE, EAP, reunions amb les famílies, amb serveis externs, avaluació de les possibilitats de l'alumne, adaptacions ...). No obstant això, en el pla anterior també hi havia una els primera fase de posada en contacte amb l'aula d'educació especial, per tant no vaig perdre res.
Així doncs, la primera setmana la dediquem a això:- Em vaig reunir amb la tutota per parlar del projecte i reelaborar.- Vaig conèixer l'aula d'educació especial, organització, material, documents ...- Em van fer un traspàs de tots els casos que es treballen des de l'aula d'EE. Tipus de dificultats i necessitats.- Vam escollir quins casos era més adequat concentrar per a tractar al meu pràcticum.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada