divendres, 10 de desembre del 2010

VALORACIONS

(Fase 6)
Arribant al final i valorant tot el procés realitzat amb els alumnes es podrien destacar diferents coses del tercer cas:
- Alumne de primer. Dels tres cassos aquest és el que està més difús i, no sé si per l'edat, ja no es veuen tant els resultats. Potser amb nens més petits es veuen abans els resultats i la influència de l'adult és nota més. O potser perquè la seva dificultat és més especifica, la lectoescriptura, i l'aprenentatge és un procés més lent...  S'han fet moltes activitats diferents, amb lletres mòbils, dins l'aula, fora, amb contes, i sobretot, amb l'ordinador que el motiva i dóna moltes possibilitats de treballar la lectoescrptura (per exemple JCLIC)
En suma, d'aquest cas penso que s'està fent un bon treball, es van fent activitats programades bastant ajustades al seu nivell, a les seves dificultats i penso que està molt integrat al grup perquè la tutora el té en compte i la mestra d'educació especial està molt dins l'aula... però, penso que és més difícil valorar el seu progrés i encara manté moltes mancances.
El seu PI (programa individualitzat) no s'ha pogut desenvolupar perquè s'estan esperant al gener a rebré els resultats de Sant Joan de Déu. 

2 comentaris:

  1. Tal i com et comentava del primer cas, crec que calia haver explicat amb més detall, i evidenciant amb documents, si s'han elaborat, la proposta educativa que s'ha seguit i fins i tot el procés.

    Respecte de les valoracions. Només hi ha la teva opinió reflectida.

    ResponElimina